längesen igen

Har helt enkelt inte haft tid eller ork att blogga dom senaste tre dagarna. Har jobbat och haft fullt upp. Inte haft någon ro i kroppen att bara sätta mig framför datorn. Men idag är det måndag och jag är ledig. Ska träffa Magda och lille Vincent om en stund. Sen ska vi gå promenad med hundarna och äta någon god lunch tillsammans. Efter det sen får vi se vad vi hittar på. Ska bli trevligt iaf att få umgås med lite vänner. I eftermiddag kommer jag hjälpa Jenny att bygga hinder som ska tävla sin häst i hoppning på lördag så vi ska ta några språng idag med honom. Sen blir det att åka till Beauty och ta hand om henne också. Fullt upp idag igen alltså. :)
 
För en gångs skull tänker jag bjuda på en egobild som jag tog nyss.
 
God morgon!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0