Påskhelgen

Nu är det sista dagen på denna påskhelgen och jag har hunnit med massor. Vi har varit på trevliga och mysiga middagar med släkt och vänner. Sen har jag fått rida på min fina häst igen. Kunde inte hålla mig längre. Ingen avramlig och ingen bockning. Dock försökte hon precis när jag suttit upp men jag avstyrde det lite snabbt så hon glömde vad hon gjorde. 
Så nu har jag fått mersmak och vill rida mera!! :)
 
På middagen hemma hos Lone och Thomas spelade vi även spel på kvällen och satt och snackade. Vi spelade spelet "med andra ord" och den bästa förklaringen på ett ord stod Christers lillebror Adam för.. 
 
"Tar man bort smink med." Aceton?? 
alla gissade men ingen fick rätt och ordet han skulle förklara var stålull! :D vi garva så vi grät! :) hahaha!!! 
 
Vi sov sen över där då det blev sent och dom bor en bra bit bort. Jag och Elina sov på en stor luftmadrass och Christer intog en soffa. Sen åkte vi hem tidigt på morgonen då Christer skulle jobba. Själv åkte jag hem och vilade innan det var dags för mig att först filma Camillas ridlektion och sen för mig att rida själv. Som jag längtat!! <3 
 
Nu ska jag försöka få över filmen på datorn vilket inte är min starka sida. Jag och tekniska prylar alltså...  Får se om jag lyckas Nu medans Elina sover. Hon somnade precis om efter att ha sovit i 1,5 timmar ute i vagnen medans jag promenerade med hundarna.  Min lilla sömntuta!! 
 
Känner hur träningsvärken efter ridningen igår sakta börjar komma också.. Härligt! ;) 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0