Världens sötaste pitbull

Tänk vad denna underbara hund kan bidra med glädje varje dag. Min fina fina pitbull!  Folk må vara rädda för denna ras och tycka att dom är förskräckliga men jag kan inte annat än älska denna gris! 
Just Kira har ju lite otur med sig att hon är rädd och osäker på andra hundar vilket gör att hon med sin osäkerhet kan agera med att hugga ifrån mot dom om hon känner sig trängd och därför utsätter jag inte henne för andra hundar i onödan. 
För även om hon inte går fram till de andra hundarna så betyder ju inte det att dom andra hundarna inte går fram till henne. 
 
Mot människor är hon världens snällaste, klumpigaste, gosigaste, pussigaste, och gladaste hunden! 
Älskar modellen, pälsen, personligheten.. Pitbullen är ju en extremt smutskastad ras och om fler människor skulle träffa dessa hundarna som bor hos vettiga människor så tror jag att många skulle ändra sin uppfattning om dom. 
Tyvärr hamnar fortfarande många av dessa hundar hos helt fel människor och därför finns det massor av hundar i 1-2 års ålder ute på nätet som söker nytt hem. Sorgligt tycker jag. 
 
Vi älskar i alla fall vår lilla gris här hemma och vem kan motstå denna underbara busiga blick? 
 
 
Ser inte så farlig ut va?? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0