Idag blir en bra måndag!

Ligger fortfarande i sängen och drar mig medans Christer och Elina äter frukost. Skulle få sovmorgon idag då han är ledig men självklart vaknar jag kl 7!! Innan Elina ens vaknat och kan bara inte somna om. Så nu har jag tvingat mig själv att bara ligga här en stund bara för att ha lite egentid. 

Idag blir det mer bakning då Christers bullar han gjorde förra veckan blev misslyckade. Sen är det föräldragruppen kl 13 med massa bus. 
Men innan dess ska jag ta en längre promenad med hundarna som fick en ganska slapp helg. Önskar jag hade kunnat gå på hundmässan som var. Men man hinner ju inte allt.

Säger GOD MORGON!! Med denna söta  bilden som Camilla fotat igår på vår ridtur! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0