Utcheckning och mot en heldag på spa

God hotellfrukost i våra magar, mätta och belåtna. Korv, ägg, äggröra, bönor, bacon, frallor av olika slag, knäckebröd, yoghurt, nötter, frukt, massa olika pålägg, lax, brieost, kaffe, te, juice, vatten, smoothie ja ni hör ju, underbar start på dagen och vi rullar fram en liten stund. :)

Ligger nu i sängen en stund innan vi ska checka ut och smälter maten. Snart börjar vår spadag och det ska bli skönt att få sätta sig i en bubbelpool och bara slappna av. Men jag erkänner, jag saknar min lilla tjej och framförallt att jag inte kunnat få min god morgonkram av henne som jag alltid får annars. När hennes små armar omfamnar min hals och hon trycker sig allt vad hon kan mot mig och bara myser. Sååååå mysigt och helt underbar känsla att få känna varje morgon. 

Nu ska vi röra oss.. Hörs senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0