Inställd bebiskoll

Ställde klockan tidigt idag för att hinna äta lite frukost innan jag skulle iväg till barnmorskan. Hade tid kvart i 8 så jag åkte så jag va där vid halv. Kände mig ganska trött när klockan ringde och tänkte att jag kanske borde ha gått och lagt mig lite tidigare igår.
Sätter mig i alla fall i väntrummet och efter en stund kommer det ut en tjej som säger att hon precis fått samtal om att min barnmorska är sjuk idag. Och det fanns ingen ny tid förens den 18:e.
Va ju där i torsdags så borde inte vara någon fara att jag missar en tid denna veckan men däremot borde jag kanske kolla nästa vecka igen eftersom jag sen har gått mina 40 veckor. Vi bestämde i alla fall att som ska ringa om det är nåt återbud så jag får komma på en kontroll till innan det är dags. Men vi får se.
Gick alltså upp tidigt i onödan nu ju. Typiskt! :)

Ligger i soffan och slappar lite med Mili innan jag startar dagen ordentligt. Tänkte eventuellt åka iväg en sväng sen och kika i lite affärer för att göra nåt annat än att glo på tv.

Idag går jag in i v. 38 och det är alltså endast 2 veckor till BF! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0