Födelsedagshästen

Nu är min fina grå 4 år!! Och hon fick fira det genom äpplen, morötter och favoriten gräs! Samt ryktning och gos. 
 
 
 

Idag har jag varit ute på två längre promenader varav den ena med de andra mammorna. Så mycket roligare att få sällskap. Elina är fortfarande lite täppt i näsan emellanåt men mår annars bra. Hon tar igen lite sömn idag från igår tror jag. För idag är hon lite extra trött. Igår sov hon ju inte så mycket på dagen, endast jätte korta stunder. 
 
Vi ska snart röra oss ut till stallet där Kicki ska tömköra Beauty över upphöjda bommar. Man måste ju variera sig lite. :) Kommer inte bli någon ridning idag utan idag är koncentrationen på att lyfta benen och träna balans. 
 
Efter stallet åker vi hem till min pappa SOch äter middag där. Morfar vill ju träffa sitt barnbarn. :) Får se om det blir något mer inlägg idag eller om ni får klara er tills i morgon. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0