Huvudvärk

God förmiddag!
Sitter här i soffan som vanligt och med världens huvudvärk! Fattar inte varför jag får det hela tiden. Har tagit värktablett och hoppas på att det ska ge med sig.

Nu har vår nya tvättmaskin kommit och ska provköras ikväll. Äntligen kommer vi kunna tvätta igen. Finns ganska mycket nu som ligger och väntar. Hann gå ut med hundarna en sväng innan men fick endast gå en kortis eftersom jag inte visste exakt när dom skulle komma och leverera.

Kollar på animal planet och fattar inte hur dumma i huvudet vissa människor kan vara alltså. Att man kan utsätta sina djur för denna plåga. Stackars hundar!!
Hoppas att ägarna en vacker dag får bli behandlade på samma sätt.
När jag tittar på hundprogram blir jag påmind om mitt sista plugg jag har kvar. Skulle vilja sätta mig nu och fixa lite men Elina är lite klängig idag så det får nog vänta tills en dag när Christer är hemma så han kan ha henne en stund. Har svårt att koncentrera mig när hon vill ha uppmärksamhet. Känner att jag dragit ut på pluggandet lite väl länge nu. Skulle varit klar för länge sen. Måste skärpa mig! Är ju inte ens mycket kvar.
Självdisciplin!!! Suck på mig själv alltså!

Snart får jag besök av My i alla fall så det ska bli trevligt. :) fina Myggan!!
Sen i kväll ska jag passa Challebus också. Måste komma på vad för middag vi ska äta.. Hmm alltid lika svårt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0