Lördag morgon

Nu har helgen startat. Morgonblöjan är bytt och frukosten till lillan serverad. :) får väl se om hon gör som gjort hela veckan och somnar om i 2-3 timmar till innan hon vill vara social och ligga och "prata". Verkar nästan som att hon vill sova lite till.

Fredagsinlägget skulle ju ha kommit upp redan igår men min telefon ville inte samarbeta så ni får läsa det idag istället.

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på under dagen. Kanske bara ta det lugnt. Skulle annars behöva köpa nya bh:ar. Det funkar inte alls med vanliga ju. Skit krångligt när hon vill ha mat.
Fast känner just i denna stund att det skulle vara skönt att bara va hemma. Får se hur vi gör.

Till stallet åker jag senare mot kvällen då jag har fodringen då. Beauty var verkligen så vacker igår när jag logerade henne. <3 Längtar tills jag får sitta upp. Vet att jag kommer bli tvungen att sätta henne lite på plats då och vara väldigt bestämd för att bli av med hennes bockningar men i slutändan kommer det bli så bra.
Min vackraste grå!!

Ska nog passa på att sova lite till om jag nu lyckas somna om för medan jag skrivit det här så har Elina somnat. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0