Torsdag och dagen innan långhelg

Inte för att Christer kommer vara ledig med mig men ändå. Sitter och kollar på djurpolisen på tv:n och känner att jag bara blir mer och mer arg på folk. Hur kan man behandla sina hundar så som dom?

Någon dag i framtiden kommer jag nog adoptera en omplaceringshund bara för att man blir så ledsen över att se hur många sådana hundar blivit behandlade.

Ska gå en långpromenad med mina fyrbenta alldeles strax som ligger här bredvid och slöar i soffan. Men först måste Elina äta lite så hon somnar i vagnen sen.

Kvällen igår spenderades med My. :) vi måste ju fortsätta få vår dos av varandra nu när vi inte ses varje dag på jobbet. Haha..
Hon följde även med ut på en SEN tur till stallet där vi longerade Beauty. Kom fram till stallet strax innan 9 på kvällen.
Hon har inte träffat Beauty innan så det var kul att hon ville följa med trots att hon tycker att hästarna är lite läskiga när dom är så stora.

Nu kallar Lillan på mat så bäst att lyda ;) sötgrodan!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0