Nu närmar det sig..

I morgon är det dags! Då blir det operation av min ljumske. Har fått tid halv 8 på morgonen och ska då vara på fastande mage och nyduschad. Är inte ett dugg nervös för själva ingreppet men däremot hur det ska gå för Christer med lillfian. Känns riktigt jobbig att behöva vara ifrån henne hela dagen. Min lilla skruttis. Hur ska jag klara mig?? Får hoppas på att hon inte kommer vara alltför ledsen. Jag kommer i alla fall vara ledsen. 
 
Idag har vi myst ute på altanen en stund. Har passat på att mysa massor under dagen och bara tagit vara på all vaken tid med henne. Och även sovtid också för den delen då jag råkade somna med henne när hon skulle sova. Vilket resulterade i ett uteblivet stallbesök eftersom vi råkade sova lite för länge så tiden sprungit iväg. Men det var säkert välbehövt. Usch vad det känns jobbigt att jag ska vara borta en hel dag.. :( Och mina tuttar kommer typ sprängas eftersom jag inte kommer amma på hela dagen. Hoppas inte det hämmar mjölkproduktionen bara. Men det borde det ju inte på en dag. Kommer bli ett jobbigt hej då i morgon. 
 
ute på altanen och myser
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0