Tuff tuff tåget

Nu sitter vi på tåget på väg hem till Stockholm igen. Elina sover i min famn och jag önskar jag kunde göra detsamma. Kira vägrar ligga ner utan vill typ stå upp hela tiden och Mili tar all plats. 

Klockan 22.15 ska vi vara framme på centralen och det hoppas jag verkligen vi är också. Där kommer Christer hämta upp oss så vi åker bilen hem sista biten.   

Känner lite ångest av att sitta här på väg hem samtidigt som det ska bli så skönt att sova i egen säng igen, utan en liten liten människ som tar mer plats än vad man kan tro. Även om det är mysigt att sova med Elina så sover jag ändå så mycket bättre om hon sover i egen säng bredvid istället. 

Äta lite medskickade bullar å fördriva tiden. Nedräkningen börjar nu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0