Go kväll

Idag har jag bara känt mig såå trött och slapp i hela kroppen. Orkeslös och har inte haft lust med nånting. Tråkigt!! Det är precis som att min kropp stänger av sig själv ibland. Orkar knappt resa mig från soffan. Elina har också varit trött idag och tur är väl det när hon haft en sån tråkig mamma idag. 
 
Christer är iväg med sina vänner och kollar på fotboll så jag får bli hemma från stallet idag. Ingen idé att åka dit med en trött lite smågnällig bebis. Då får man ändå inget gjort så då får B stå och äta ostört idag. 
 
Ska äta godis, bygga på min otroliga kropp med mer socker och titta på tv. En typisk fredagskväll hemma med Elina. Man får inte speciellt mycket gjort när man är med ett litet sött barn hela dagen utan paus. 
 
 
 
 
 
Att se sig själv är superspännande tycker Elina! :) Hon funderar nog på hur hon kom in i skärmen.
 
Fram med colan och godiset!! Nu börjar vår fredagskväll! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0