God morgon söndag!

Har nu försökt ge min kära dotter lite gröt men hon vägrar idag. Har ju bytt ut den till en annan sort eftersom den förra hade blåbär i som hon verkar bli hård i magen av. Men hon tycker inte om den här nya lika mycket trots att jag blandar med fruktpuré. Jaja hon äter väl sen när hon blir hungrig. 
 
Igår hände inte så mycket under dagen för min del, däremot på kvällen så var jag, Anna och My ute och åt tvårätters middag och efter det gick vi och såg spanska ridskolan i globen. Massa fina vita hästar! :) Så mysigt och välbehövligt för mig som inte gjort så mycket sen Elina kom. En riktig tjejkväll! 
 
Idag ska jag umgås med min mamma. Vi ska åka väg och shoppa (jag fönstershoppa dock). Att gå i lite affärer och bara komma hemifrån ett tag från röran. Men mitt i all röra så börjar nu köket ta lite form faktiskt. :) 
 
 
Senare idag blir det även en tur ut till Beauty. Men nu ska jag äta frukost först innan dagen startar på riktigt. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0