En av det bästa starterna på dagen

Vilken skillnad det är när man går upp tidigt för att ha utsläpp i stallet jämfört med när man ska jobba. Energin kommer på en gång på nåt sätt och man vaknar med ett leende! Klappar sötaste och sovande Elina på kinden innan jag smyger ut till bilen.

Väl i stallet möts man av glada, hungriga hästar som brummar och säger god morgon på sitt sätt. Mys på hög nivå!

Pysslar och fixar. Klappar självklart lite extra på min stora bjässe och kollar även has hovar och sår. Fick ju tag i en hovslagare igår som drog av skorna, ÄNTLIGEN! Så nu slipper han halka och hovarna såg fina ut. :)

Tog med skorna hem idag och jag blir lika fascinerad varje gång när jag inser hur stora fötter han faktiskt har. :) 




Nu ska jag lägga mig och vila en stund innan jag fortsätter denna dag. Christer och Elina får ha lite egentid så länge.

God morgon! 


Kommentarer
Postat av: Marieangel

Gott Nytt År och hoppas ni hade det kul igår!

Svar: Tack detsamma! <3
Jenny Säfström

2015-01-01 @ 12:15:15
URL: http://www.marieangel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0