Slapp dag

Idag har jag svårt att röra mig utan att det känns som att kroppen typ ska ramla ihop. Mina muskler är helt slut. Så visst tog gympasset bra igår. Elina har feber och är hängig så vi passar på att bara mysa hon och jag. Hon är mest i min famn hela tiden och är väldigt ynklig. Min stackars lilla tjej. Blir en dag till återhämtning för mig tror jag. Kommer nog inte träna nåt idag om jag nu inte råkar få ett ryck och kör ändå senare ikväll bara för att. Jag vill ju nå mitt mål nu. Är trött på att jag inte har den kroppen jag vet att jag kan få med lite träning så därför vill jag pusha mig själv. Fast å ndea sidan är jag ju ganska "ny" med att ha kommit igång igen så dåkanske  man får ta de lite lugnt i början. Kanske satsa på att träna imorgon istället. 

Åt en nyttig frukost idag i alla fall. Fiberhavregrynsgröt med päron och kanel. Inte direkt så gott men som sagt nyttigt. Vill man kunna bli fin så får smaken lida pin. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0