Träningsmorgon

Bästa godmorgonkramen av Elina som varade lääänge och sen fruktsallad till frukost och efter det ett rygg/magpass på gymmet. Grym start på dagen med andra ord! :)

Nu sitter vi allihopa i bilen på väg till jobbet. Christer ska jobba och jag och Elina ska äta lunch innan vi åker vidare och köper hundmat. Kanske tittar vi runt i lite andra butiker också. Skulle ju fortfarande behöva nya vinterskor både jag och Elina. Vi hittade ju inga i måndags när vi var iväg. 

Ååhh vad jag vill hinna träna oftare nu alltså. Måste ju komma igång känner jag. Jag vill inte se ut som jag gör längre. Hur svårt ska det vara att ta sig iväg?? Hur svårt kan det vara att planera bättre?? 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0