Biokväll igår och nu jobb

Träffade Jenny ogår och gick på bio. Trevligt, avslappnande och en god middag på tacobar. Behöver göra lite uppmuntrande saker lite då och då. Vi såg filmen Maleficient. En bra film tycker jag som gillar såna filmer som kan vara lite overkliga.

Elina min stackare är ju sjuk så hon får ju bara vara inne eller maximalt åka vagnen när vi går med hundarna. Hon ska ju inte träffa folk nu i alla fall. Blåsorna är jobbiga för henne men det verkar ha hjälpt lite när vi lyckades smörja på den där salvan från apoteket. Hon dricker fortfarande bara välling och vill inte ha något annat alls. Inte ens frukt. Hoppas hon blir bättre snart min lilla finaste tjej. <3

Idag blir det extrajobb för mig. Ska hoppa in och jobba 9-14 så en ganska kort dag men med dubbelt betalt. Vi behöver komma ikapp ute på lagret så det enda jag ska göra idag är att packa upp varor. Och hjälpa lite kunder såklart.

Är väldigt trött just nu och det som lockar är sängen. Men får se om jag kanske tar en snabbis förbi gymmet efter jobbet. 

Middagen som vi skulle ha gått på idag hos min pappa fick vi ställa in eftersom Elina är sjuk. Så kan det gå.

Elinas dumma blåsor.. :(





Kommentarer
Postat av: Jennysen

Det var trevligt med bion igår, och jag hoppas du inte tog illa vid dig av vårt samtal på vägen hem.
Jag tror på dig och vet att du kommer ta dig igenom detta! :)

Har förresten utmanat dig: http://jennysen.spotlife.se/2014/06/25/min-sommar/

Svar: Jag tog inte alls illa upp. Blir bara glad av att veta att du bryr dig. <3
En mysig kväll tycker jag å det är skönt att få prata ibland och du vet ju hur det är så då känns det lätt att berätta också.

Åå spännande med en utmaning! :)
kram
Jenny Säfström

2014-07-06 @ 13:24:05
URL: http://jennysen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0