Lunch på jobbet

Började dagen tidigt i morse. Så varmt ute att jag kunde ha shorts på mig redan klockan 5 på morgonen. 


Jobbade sen i dom också för att inte dö svettdöden på jobbet. Så skönt att plocka varor när man känner sig hyffsat lagom varm genom morgonen. 



Det var dimmigt ute när jag körde till jobbet men klarnade snabbt upp igen. Åt lite gröt och två rostade mackor för att ladda upp energin inför varuplocket. Det är bra att vi har frukostrast på jobbet. Är så svårt att äta sig mätt så tidigt annars.


Men nu har jag luch. Mmmm min matlåda var mums idag!! Falukorv med potatismos. :) haha jag är verkligen inte avancerad när det gäller mat. Ge mig korv så blir jag glad! Nu lite kaffe innan jag ska jobba igen.


Bygger upp inredningen till en ny avdelning idag så har massor att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0