Gggunaaat

Som Elina säger, gggunaaaat! :)

Dags att sova äntligen. Har varit trött hela dagen idag faktiskt. Fick ju vara vaken en vända natten som var med Elina som inte ville sova. 

Fick lite ensamtid förrut när jag promenerade med hundarna och sen åt vi middag direkt när jag kom hem igen. Var förbi mamma och lämnade ett kort till henne, samt hämtade lite kläder som hon tvättat åt Elina som hon råkat kissa ner när vi var där sist. 

Efter middagen fick Elina till sin stora glädje bada i diskhon. Hon kladdade ju så mycket vid middagen så det kändes lättast att göra så. Så typiskt också att ett rör undertill hade lossnat lite så att massa vatten hade läckt. Christer fick agera rörmokare och jag och Elina visade vår ilska. Haha!


Hon gör den där minen jätte ofta nu. Hennes nya grej liksom och så säger hon "så" hela tiden. :)

Nä nu ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig. Sov gott så hörs vi i morgon. 

Förresten, tipsar om denna app som heter insta mag. Går att göra roliga collage i den. :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0