Ändrade planer

Idag hade vi tänkt att gå över till min mamma på eftermiddagen men eftersom hon var sjuk så kom Jaya och Charlie hit och lekte och åt mat istället.
 
 
 
 
 
Dom lekte självklart med Elinas tågbana!! Bilderna är från ett tidigare tillfälle när Elina satt hemma själv och lekte med en liten bana som jag byggt till henne. Banan idag var mycket längre. :)
 
Elina passade även på att bada lite i hundarnas vatten så vi tog av kläderna och lät henne ha kul en stund så jag kunde laga mat. :) ibland får man busa lite! Hon hittade även potatisarna i kylskåpet när jag vände bort blicken en sekund som hon ville dela med sig av till Zeerah.
 
 
 
 
 
Nu är hon nattad och jag ska gå in i badrummet och tvätta bort lite smink och sen ska jag nog också krypa ner i sängen fast klockan inte är så mycket. Har ju varit trött hela dagen så sängen är efterlängtad. Christer ska ta ut hundarna när han kommer hem från jobbet så då får jag sova tidigt. :)
 
God natt!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0