Fullt ös hela dagen

Började ju morgonen med bus i parken och en promenad med hundarna. Sen efter det så gick allihopa till café pause och åt lite lunch samt snackade. Vidare hem hit för ännu mer bus och lek och lite fika på det. Efter fikat tog jag en till lång promenad med hundarna och de andra gick hem. Så det har varit bus från morgonen till nu när Elina sover i sin vagn. Ska snart väcka henne så hon kommer kunna somna ikväll. Har passat på att hänga upp lite tvätt när hon ändå sover också så det känns skönt nu när det är klart. Så nu är det bara alla leksaker ÖVERALLT som ska plockas i ordning i sina lådor.
 
Christer är iväg på IKEA och ska köpa den där bokhyllan som vi ville ha, sen byter han av mig här hemma och jag kan åka iväg och fota och filma min vän Jenny och hennes häst. För att sedan byta av Christer igen som ska på bandyträning. Sa jag full rulle eller??
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0