God morgon Torsdag!

Med frukosgröten i magen ska vi snart ge oss ut på promenad med hundarna och de andra mammorna och barnen. Leta upp nån bra lekpark och låta barnen busa av sig lite innan vi sen tillsammans går till café pause och fikar för att fira att lilla Felicia fyller 1 år idag. 

En tvättmaskin är igång här hemma också så den ska hängas sen när vi kommer hem igen. Äntligen är jag ikapp med tvättandet. :) 

Kontraktet som jag skrev om igår gjorde jag klart igår så nu ska det bara skrivas ut och även skickas till fodervärden. Men det får Christer hjälpa mig med. Så idag behöver jag bara koncentrera mig på att åka och filma Jenny när hon ska gå en tömkörningskurs med sin ridtravare Sammy.

Nu måste vi ge oss ut å möta de andra! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0