Kastar in handduken redan nu

Nu tänker jag lägga mig i sängen och jag struntar om jag råkar somna fast klockan bara är halv 8. Lägger mig och kollar lite på tv tror jag. För det är väl sånt man gör när man inte har en häst antar jag... Glor på tv och bara är hemma och tråkar. Elina sover redan, hon hade bara sovit ca 30 min på dagen idag så hon var jätte trött. Christer är på bandyträning och jag hittar inte vart han lagt de dår jäkla möbeltassarna så jag kan inte fixa nya soffan heller så i vardagsrummet går det inte att vara. Näää usch nu känner jag mig sådär bitter igen.. Mitt humör är verkligen som en berg- och dalbana. Nu blev jag off på allt för idag. Kryper ner under täcket och skiter i allt. För många känslor inom mig just nu som jag har svårt att hantera. 

Falukorven var god i alla fall och det var trevligt hos mamma. Bara här hemma som jag känner mig bitter och totalt off.

God natt!

  



Kommentarer
Postat av: Jennysen

Du får hitta dig en ny hobby! :) Träningen är ju en, men kanske nåt annat som du skulle vilja göra? :)

Sv: Tack! Men borde ligga i lite till! :)

Svar: Vet inget annat jag vill göra just nu iaf. Träningen gör jag ju mest för att förändra kroppen och bli starkare i min rygg. Det är ju inte alls lika kul som att rida på sin häst tyvärr.

Jag borde också ligga i mer om jag vill dit jag vill men svårt vissa dagar när jag är själv med Elina. Vi får kämpa helt enkelt! :)
Jenny Säfström

2014-03-20 @ 21:32:10
URL: http://jennysen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0