En lite lugnare kväll

Efter långa dagar på jobb och dagis så har jag och Elina passat på att ta en lugn kväll idag. Båda var trötta och behövde vila lite extra så vi har myst i soffan tillsammans och tittat på iPaden. Senaste två veckorna har ju mest bestått av att flänga runt så en hemmakväll i soffan kändes väldigt välkommet. 



Har idag hunnit städa en del på min avdelning vilket kändes väldigt skönt efter två veckor med enbart varuplock.


Har även passat på att tvätta rent alla borstar här hemma i badkaret, samt rensat ut lite dåligt. Kommer behöva köpa en ny ryktborste då den blivit förstörd ute i förrådet. Ryktlådan är nu ren och allt ligger på tork på handdukar i badrummet. 


Tror att horseshow kommer bidra till några nya inköp till Jacson. Där finns ju typ allt och till mässpris. 

Nu ska jag sova tidigt. Har varit så trött hela dagen, pluss att ju fortare jag somnar, desto fortare blir det fredag. Dagen då både Christer kommer hem och Jacson flyttar in i stallet. Wiieeee!! :) Behöver jag ens säga att jag längtar såååå! 


God natt!! 


Kommentarer
Postat av: Marieangel

Ååh vad mysigt att få hem två finisar på samma dag:-)

Svar: Ja super mysigt! :) ska bli så kul att äntligen få hänga i stallet igen. Du får komma å rida sen någon dag.
Jenny Säfström

2014-11-14 @ 09:14:15
URL: http://www.marieangel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0