Full rulle som vanligt


Efter en jobbdag bestående av massa varuplock och inventeringar så fick jag äntligen hämta min fina lilla tjej på dagis. Väl hemma sen så var hon ganska så sur stora delar av eftermiddagen/kvällen trots att vi fick leksällskap av Charlie som kom hit en stund. Lilla tokfian som är såååå bestämd. 

Vi åt pytt i panna till middag som inte var populärt men med goda våfflor till efterrätt. Så både Charlie och Elina åt en hel våffla var.



Efter bus och lek så vart det en lugn stund i soffan med iPaden, youtube och angry birds spel innan Jaya kom och hämtade Charlie.

Och NU är jag precis hemkommen från veterinären (21.46). Kiras drän är nu borta så nu fortsätter bara vanlig sårvård. Mili däremot måste tillbaka i morgon på morgonen för att eventuellt läggas in igen. Det får vi veta då, suck! Hon har ju komplikationer med sitt sår och är väldigt svullen stackarn. Får ha sin t-shirt på och tratten samt tvättas i badkaret flera gånger om dagen. 

Min stackars Mili.


Kira var jätte duktig hos doktorn och kändes inte lika rädd som hon brukar vara. Satt helt still när de tog bort hennes stygn och nu känns det nog som en lättnad att slippa alla jobbiga slangar.


Snart kryper jag ner i sängen och tackar för mig idag.

God natt! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0