Äntligen hemma!

Efter en hemsk dagislämning i morse med en jätte jätte ledsen Elina så är jag nu äntligen hemma och får sitta och krama och pussa på henne när hon sitter i min famn. Så mysigt!! Har ju knappt haft någon tid med henne denna veckan då jag bara har jobbat kvällar nästan. Så ikväll ska jag njuta av att få ha henne nära mig. Jag började nästan själv gråta i morse när jag lämnat henne. Idag vart det ju lämning till personal som hon aldrig träffat dessutom, jobbigt! Men dagen hade gått bra idag i alla fall och hon hade slutat gråta efter fem minuter, jag ringde och kollade. 

En ledsen liten tjej. 



Min dag har också gått ganska bra. Hann med både att plocka upp en ny pall med varor på min avdelning och gå igenom de tre på lagret, så nu är det bara två pallar där och den ena är inte ens full. Skönt när man lyckas hinna med allt man planerat.

Nu ska vi snart äta middag. Väntar bara på Christer som fick ta hundpromenaden nu på em. Sen ska vi hämta ut paket och bara mysa hela kvällen efter det. 

Äntligen hemma hos min finaste tjej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0