God morgon måndag

Sitter nu och väntar på att få komma in på mitt KBT möte. Elina är lämnad på dagis och det kändes lite jobbigt då hon var väldigt klängig och inte alls ville att jag skulle gå. Men vi sa hej då och jag får tänka att hon blev glad så fort jag gick runt hörnet. Så brukar det ju vara.



Funderar på vad jag ska göra för färg på mina naglar den här gången. Lila kanske, eller någon höstig orange. Vi får se. Ska handla hundmat idag också och sen skulle Elina faktiskt behöva lite nya byxor men får se vad jag hinner med. Finns ju fler dagar denna vecka. Häcken hemma är inte klippt än heller för Christer har slarvat bort häcksaxen efter att han klippte den förra gången. Får se hur jag ska lösa det. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0