God kväll

Idag har jag mått mycket bättre än igår men har varit så sjukt trött. Energinivån är verkligen på noll. Elina har haft feber och i morse sa hon att hon hade ont i halsen. Så hon får vara hemma i morgon med. 


Jobbade några timmar nu på kvällen och nu har jag precis krypit ner i sängen efter att ha matat kaninerna och mockat lite i kisslådorna med Elinas hjälp. 


Hon är med nästan jämt. Hon vill så gärna mata och hjälpa mig att fixa. Idag tog vi med några äppelbitar till dom också. 



Nu ska jag försöka sova. Får väl se hur bra det går denna natt. Har varit flera orolig nätter nu så är inte konstigt att man känner sig helt slut. 

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0