Lite julklappsverkstad

Efter bullbaket somnade Elina i soffan och har sovit lääääänge. Vi har låtit henne sova eftersom hon är sjuk. Vill ju inte störa då så jag passade på att åka mina ärenden och sen har jag slagit in massa klappar till Elina och hundarna. 


Satt på badrumsgolvet så inte Elina skulle märka vad jag gjorde. Lär inte bli nåt pepparkaksbak idag tyvärr. Får spara det till en annan dag när Elina är piggare. Degen har vi ju kvar då vi köpt färdig deg. 

Christer är och tränar nu och när han kommer sen ska jag nog ta tag i hundarna och kaninerna. Hoppas på att det ska sluta regna bara annars avvaktar jag nog med burstädningen till i morgon faktiskt. En dag till klarar dom sig utan städning men ska nog sätta mig en stund med dom och kela lite extra sen i alla fall och muta med lite nyinköpt kaningodis. Måste ta tag i att hämta hem deras andra burar från stallet någon dag också men då måste jag hyra ett släp och få bärhjälp. 

Jag är verkligen en sann djurnörd! Skulle inte kunna leva utan mina djur. <3  
Skulle kunna ha många fler än vad jag har nu om jag fick bestämma. 


Dags att smacka i sig en lussebulle! :) mmmm!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0