Vilodag idag

Idag har jag mått konstigt. Har inte alls känt mig pigg så det har varit en vilodag från allt. Jacson ska också vila idag fast går nog en promenad i alla fall. Han var så duktig igår så då förtjänar han en vilodag idag. :) I morgon ska vi till ridhuset och trava lite bommar så då vill jag ha honom utvilad och lite allert. 

Bild från igår.


Jag och Elina har idag hämtat ut ett paket på posten. Äntligen har Jacsons nya salvor kommit. Så dom ska testas idag. :) vi har även varit hemma hos mormor och båda två sov middag där i hennes säng. Såååå skönt.


Snart kommer Christer hem med pizza, perfekt när man inte mår topp. Hoppas på att må bättre i morgon. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0