Inget stall ändå nu på kvällen

Jacson får klara sig till i morgon utan kvällssalva. Även fast det skulle vara bra att smörja nu så får han vänta tills jag kommer ut i morgon. Blev så sent nu med middagen och hundpromenaden. Han är nog ganska nöjd ändå och han har ju fått salva en gång idag av Anna i alla fall så han klarar sig garanterat. Man hinner inte alltid allt som man vill tyvärr och så länge det inte är nåt livsnödvändigt så kan det vänta en dag. Han har ju allt annat han behöver. 

Nu ska jag äntligen få duscha. Gick ut på en powerwalk i 1 timme efter mellanmålet så det ska bli riktigt skönt att duscha. Så kanske mitt humör blir bättre också. Det är inte på topp.


Hoppas på att få sova en hel natt i natt men det kan jag säkert glömma. :) 
I morgon ska jag i alla fall vabba då Elina är sjuk "som vanligt". Känns som denna dumma förkylning/hosta/feber aldrig vill försvinna helt. Suck! Chefen lär ju vara lagom glad. 

Nu ska jag skynda mig in i duschen. 

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0