Leendet är brett

Först ett jobbigt pass på
  Gymmet bland alldeles för mycket folk och sen vidare till bästa hästen för en mysig barbackatur fram och tillbaka längs grusvägen några vändor. Älskar verkligen att rida barbacka på Jacson, och det var så mysigt att äntligen kunna prova på en kort galoppsträcka barbacka! Min häst är helt underbar! <3 



Fick stå och borsta honom en bra stund innan bara då han rullat. Lortgris, haha! 


Idag fick Agda även komma in i stallet och skutta lite. Hon är ju väldigt skygg så tror det är bra att hon får börja vänja sig lite smått med selen på. 


Stallet är verkligen en fristad för mig där  allt bara känns fridfullt. Lugnet som infinner sig inombords är en härlig känsla. Och att sen komma hem för att ta en lugn kvällspromenad med hundarna gör ju bara att man somnar så gott sen.


Som vanligt kom jag hem alldeles för sent så middagen får jag äta ensam. Eller jag har ju hundarna som sällskap. :)


Sen ska jag bara duscha lite snabbt innan sängen och kudden väntar. Måste pussa lite på Elina som sover också och hoppas att hon är frisk i morgon. Hon hade fått lite feber på eftermiddagen innan jag åkte hemifrån. :( Ibland är det bra att ha hundar som kan hålla en själv, och även Elina sällskap när man ska vila eller bara vill mysa lite. <3 Älskade djur! 


Älskar min fina familj och ALLA dess medlemmar, både tvåbenta, fyrbenta och simmande ;) 

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0