Nattat hästarna <3

Efter denna mysiga dag med både hästtävling, familjemys, träning, handling och sist stall så känns det ganska välförtjänt nu att få gå och sova. :) 

Kommer visa någon bild från tävlingen senare och även lite bilder från helgens andra äventyr. Måste få tid att sätta mig vid datorn bara. :) Inte lätt alla gånger när man jämt har fullt upp. 

Dagens träning bjöd på ett bra axelpass  samt lite triceps- och ryggövningar. Kände att axlarna var med på noterna och levererade en bra känsla! 




Är fortfarande lite ojämn i muskulaturen tyvärr. Högern har alltid varit lite bitigare.  Tror mycket att det beror på allt stallgöra som jag gör med högern. Skulle behöva lära mig att göra allt från "fel håll" :)

Då jag hade insläppet idag och Jacson var helt dyngsur så fick han en vilodag idag. Gav lite extra morötter i krubban och smorde in benen med olja. 


Är verkligen ett sånt lugn som infinner sig i mig när jag går innanför stalldörrarna och andas in all hästdoft. Ro för själen är det och jag älskar stallet! Sen har jag ju bästa hästen också så det gör ju bara saken ännu bättre! :) Han är perfekt och alltid lika snäll. <3

Men nu ska jag sova så jag säger god natt med en bild på mina busvovvar Mili och Harry! <3 Näää dom tigger inte alls. :) hahaha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0