Tröttare än tröttast

Igår hade jag verkligen en dålig dag. Allt blev bara fel och det var dessutom massa gnäll. Det var först när jag kom ut till Jacson som jag kunde slappna av och bara koppla bort den dåliga känslan i kroppen. Han är min terapi för själen i tunga dagar. Har haft så ont denna veckan i både rygg och bäcken så är nog mycke därför som humör och känslor tar över. Ingen ridning för min del men däremot kom Pia och Liv ut. Så Liv fick rida runt i centrum med Jacson och jag å Pia promenerade. Miljöträning är alltid bra.

Och nu har jag faktiskt gått och lagt mig en stund igen efter en dålig natt med obefintlig sömn. Tänkte vila lite innan dagens alla planer.

Sen är det dop och så ska jag försöka fixa med mammas nya telefon. Men först, god natt igen😴



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0