I give up!

Efter en lyckad kalasdag för Elina så har jag nu suttit och försökt ändra i designen igen men resultatet är blääää, jag fattar verkligen inte vad jag gör för fel eller vad det är jag missar. Tycker jag gjort precis så som jag fått beskrivet för mig men det blir ändå fel så nu ger jag upp. Jag behöver proffshjälp!
De gamla inläggen ser fortfarande ut som innan ju. De ändrar inte till nya designen och sen så har jag fortfarande inte lyckats byta teckensnitt på kommentarerna heller eller lyckats göra mellanrum mellan kommentar och svar. Hmmm, SUCK!! Hatar när jag inte lyckas med saker själv. Blir rent av förbannad och har lust att slänga datorn åt H*vete..
 
Andas..... Ett, två, tre.........
 
Kalaset för Elina var i alla fall bra och hon vart jätteglad över alla fina presenter. Nu är hon en trött tjej som snart ska sova för natten. Ligger utslagen i soffan nu med Harry.
Jag ger nu upp försöken med att ändra i bloggen mer tills jag kan få hjälp med hur jag ska göra. Jag vill lära mig själv så jag SKA göra det själv men behöver ha bättre förklaringar som jag förstår.
 
 
Nu hade jag behövt ha denna stora herren att bara andas ut med. Och släppa all prestationsångest som jag får när jag misslyckas med saker. Bläääääää!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0