Nya skor och valpkurs


Dessa svarta gympadojorna fick följa med mig hem idag efter att jag hämtat Elina på dagis. Mina andra hade börjat gå sönder och idag började jag känna av en vass kant bak i hälen så vart lite akutshopping efter hämtningen. Så nu kan jag ha dessa istället och kasta de gamla.
 
Christer lagar middag och Elina är trött och ligger och kollar på Youtube. Det var inte det lättaste att handla med henne när hennes trötthet slog till, värsta gnällisen. Så nu får hon ta det lugnt en stund och förhoppningsvis få lite energi så hon inte somnar för tidigt.
 
Klockan 18 kommer mamma hit och ska passa henne, Mili och Harry medans jag och Christer och Suki åker iväg på valpkursen. Ska bli spännande att se vad vi får göra idag. Hon drog precis ut en tand på sig själv när hon kampade om en leksak med Mili. Mjölktänderna ryker en efter en nu = blodig leksak.
 
Hoppas hon känner sig lite mer säker idag än vad hon gjorde sist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0