Blöjfri dag

Glömde ju berätta igår att min stora tjej Elina var utan blöja hela dagen igår utan några olyckor. Woho så stolt jag är! 

Idag har hon också varit blöjfri tills för en stund sen när hon sa att hon ville vila. Men än är hon vaken. En gansk tråkig dag idag med Elina faktiskt då hon bara har gnällt och bråkat hela dagen. Blir gråhårig snart och jag får definitivt ingenting gjort med Sukis träning när Elina är på det här humöret. Mitt fokus hamnar ju såklart på henne då. Men men... 


Vi ska strax börja röra oss mot Åkersberga för att hälsa på farmor. Christer åkte ju till Frankrike för att gå på fotbolls EM idag så vi är själva tills på onsdag natt. 

När han kommer hem sen då vill jag ha helgen till att sooooova! Jag är så trött! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0