Dags för lite tvättning igen då

Då har man satt igång en maskin tvätt efter hemkomsten från farmor Lone och en liten fika hos mormor Lena. Hade inga hemmanycklar på mig så vi var där tills Christer kom hem från jobbet. Hade glömt nycklarna i skötväskan som vi lämnat hemma. Hade ju packat allt i en kabinväska istället då det vart mindre att bära.

Evan sover och Elina är pigg som bara den. Funderar på om jag ska gr mig ut på min vanliga powerwalk eller om jag ska överlåta promenaden åt Christer idag. Känner mig ju inte på topp. Är fortfarande rätt låg och nere och helst av allt skulle jag bara vilja dra täcket över huvudet just nu och försvinna. Men utan mina powerwalks så kommer jag väl aldrig gå ner mina extra kg jag bär på.

Blir så trött på mig själv ibland....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0