Nu går jag och lägger mig med min onda fot



En eftermiddag med tågbanebygge, middagslagning och ett varmt bad med Elina så är jag nu redo för sängen. Har även hunnit tvätta en maskin tvätt och haft kaninerna ute. Och nu vid kvällsfodringen så fick dom en liten bananbit var, mumsigt. 

Min fot är svullen vid fotknölen och jag hoppas att det lägger sig tills i morgon. Annars måste jag nästan gå med hundarna en och en, i och med att dom kan dra en del när dom är alla. Kan ju inte stödja normalt på foten nu i alla fall men hoppas på en förbättring över natten. 


Hoppas på att orka städa lite här hemma i morgon också. Dra ett varv med dammsugarn skulle inte sitta fel samt tvätta lite mer. Men min ork är ju så dålig just nu. Vill att bebisen ska komma nu.

God natt!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ni vet att man kan ta bort klistermärkena på tvättmaskinen? ;)

Svar: Ja, har bara inte gjort det. 😂
Jenny Säfström

2016-03-14 @ 22:51:22
URL: http://lindamark.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0