Lite kvällsfix när barnen somnat.

Dammsugit hela huset, moppat golv på nedervåningen och vikt in all tvätt som samlats på en hög. (Förutom alla himla strumpor som tappat bort sin kompis)
Fy så skönt att ha fått detta gjort! Så nu kan jag lägga mig med gott samvete och lite ro i kroppen. 

Idag har jag hängt med Jenny på eftermiddagen/kvällen och vi käkade god vegetarisk tacos till middag. Vi skulle ha tränat men det blev ändrat då jag hade båda barnen så det vart svårt att ta oss till gymmet. Men men, nya tag i morgon förhoppningsvis. Måste träna för min ryggs skull. 

Men nu är jag så trött så ögonen går i kors. I morgon fortsätter jag med lite mer tvättande och jag hoppas att jag ska komma iväg för att handla de där grejerna som jag inte kom iväg och handlade idag. Om de inte redan tagit slut förstås. Måste köpa hö till kaninerna också. 

God natt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0