Lite nytt

Nu på kvällen fick jag lite tid till att åka och shoppa med Elina medans Christer fixade middagen. Vi skulle köpa en bomullsfilt till Evan och nya bodys. Sen en keps till Elina som hon kan ha på dagis nu när solen börjar bli så stark. Vi hittade det vi skulle och Elina hittade även ett par sandaler som hon verkligen ville ha så då fick hon dom. Hon ska ju ändå på kalas snart och då vill hon ha finskor.
 

Fotade inte bodysarna då jag kom på att jag kunde rota bland Elinas gamla kläder innan vi rev bort prislapparna, och visst hittade jag massa som han faktiskt kan ha nu och som inte är rosa. Så jag tänker vara snål och lämna tillbaka de tre som jag köpte. Känns onödigt att bränna pengar när man inte har så mycket och det dessutom fanns kläder här hemma redan. Så i morgon får det nog bli en tur tillbaka till affären.
 
Christer är ute med hundarna nu och jag ska börja natta Elina. Sent idag men det gör inget då hon ändå är ledig i morgon. Sen ska jag ta in kaninerna som fortfarande är ute.  Och när dm är inne blir det en efterlängtad dusch innan läggdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0