Storhandling så det räcker ett bra tag hoppas jag

Väl hemma från tävlingen igen så släppte jag ut kaninerna och kramades med Elina. Åt lite lunch tillsammans hela familjen innan vi sen åkte till Ica Maxi för storhandling. 



Dyrt vart det! Bläää! 

Elina var ganska gnällig i affären och vi fick svar på det när vi kom hem, 39 graders feber. Stackars!❤️ Så nu har hon somnat i soffan och kommer få vara hemma från dagis i morgon. 

Hundarna vart superglada när vi kom hem igen från affären. Framförallt Suki som är så nervös när hon är själv så hon kissar ner hela golvet.😔 Måste nog börja om helt med hennes ensamhetsträning för det har bara blivit värre och värre. Hon blir så nervös och stressad. Men båda har njutit av solen på baksidan under dagen i alla fall.




Vi har precis ätit middag och Christer har dragit till gymmet. Sen ska jag ut med hundarna innan jag kan ta det lugnt och slappa i badet innan läggdags. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0