Ridinspo

Igår, lördag var jag på clinic och såg Carl Hester. Väldigt lärorikt och nyttigt på många sätt. Han gav massor med tips och trix man kan ta till sig av och var verkligen bra på att förklara saker. Han gjorde det dessutom med glimten i ögat och med små skämt här och där som gjorde cliniken extra rolig också.

Väldigt duktiga ryttare med sina otroligt fina hästar. Och tänk vilken skillnad det blev efter Carls små tips. Man såg verkligen förändringen på en gång. Häftigt med så duktiga människor inom häst och vilken inspiration man fick till ridningen. Nu vill man ju bara rida NU, NU, NU!! 😂 men jag får gott ta det lugnt så mitt bäcken kan få läka någon gång. Inget sittande i traven eller så.

1 månad kvar nu, sen kommer min stora kärlek hem igen. Jag längtar!!!

Min blivande dressyrstjärna! Lite tyngre och grövre än de vanliga dressyrhästarna, men vad gör det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0