Trött måndag

Då har jag lämnat iväg Elina till förskolan och tänkte nu passa på att sova lite när Evan sover. Är förbaskat trött hela tiden så känns som jag ska ta alla tillfällen jag får idag till att vila.

Var en väldigt jobbig natt för min del. Både Elina och Evan har vaknat flera gånger så det har varit en del spring för mig mellan rummen. Inte lätt att vara småbarnsförälder alla gånger.

Men nu sover Evan efter att ha lekt med en ficklampa så bäst att passa på.
Harry sover också tätt intill som vanligt. Så mysig liten hund vi har! ❤️



Kommentarer
Postat av: Annsofie

vilken sötnos:D

Svar: Ja han är söt😍
Jenny Säfström

2016-10-03 @ 11:54:33
URL: http://annsoh.vimedbarn.se
Postat av: Angelica

vilken söt bild med vovven som vill vara med o gosa (:

Svar: Ja han vill alltid vara nära bebis och vakta😍😍
Jenny Säfström

2016-10-03 @ 13:51:31
URL: http://lillglimt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0