En dag i soffan

Eftersom Elina är hostig så har vi typ spenderat heeeela långa dagen i soffan framför tv:n. Eller vi delade ut lite brev också till Evans kommande dop. Resten av breven får vi skicka eller lämna när vi har vägarna förbi. Stor släkt och många att lämna till.

Båda barnen ligger i sängarna nu i alla fall och jag tänkte fortsätta titta på min serie jag börjat följa slaviskt, "teen wolf" men ska inte titta så länge tror jag. Ska passa på att sova sen när båda barnen somnat. Elina är fortfarande vaken men ligger snällt i sin säng. Min busfia!❤️

Japp ibland får man tvångshålla barnen för att få en bild!😂 Tvångshålla och pussas och kittlas!😍😂

God natt!



Kommentarer
Postat av: Angelica

Såna soffdagar kan vara riktigt mysiga om man har rätt sällskap som du verkar ha (:

Svar: Ja super mysigt! Synd bara att hon fick feber nu lagom till läggdags.
Jenny Säfström

2016-09-21 @ 21:22:48
URL: http://lillglimt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0