The wish do not come true

Men är bara bita i sura äpplet.

Har slängt in en maskin tvätt nu på morgonen och ska försöka räkna matte idag. Eller jag MÅSTE räkna idag. Helgen försvann och jag har inte räknat någonting. Svårt att motivera mig själv när jag inte fattar vad jag håller på med i matten.

Men idag ska jag försöka, även om båda barnen är hemma. Elina är hostig som bara den så vågar inte släppa iväg henne.

Helgen har bjudit på kalas och kaos i mitt huvud. Jag är i en stor svacka just nu och försöker bara ta en dag i taget för att orka. Men det som inte dödar en gör en starkare, eller?? Jag ska jobba med mig själv och förhoppningsvis mår jag bättre snart igen.

Igår var vi även och hälsade på mamma på sjukhuset. Hon såg piggare ut tycker jag men än är hon för svag för att få åka hem. Vi får hålla alla tummar vi har att hon snart är på benen igen. Älskade mamma!❤️❤️

Har även varit ute hos lilla Mackan och tömkört.och han är så duktig lilla krutponnyn!

Nu måste jag byta på lillemannen här som har bajsat.😊 hörs under dagen igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0