2 dagar kvar nu

God kväll! Idag har jag jobbat mitt sistakvällspass innan min semester. 2 dagar kvar med morgonpass, sen är det 4 veckor ledigt som gäller med inplanerad Cypern-resa bland annat. Ska bli så skönt att vara ledig. Min kropp känns tung och klumpig redan. V 17 (16+3) ochjag är så stor redan.



Veckan som varit har som ni förstår bestått av jobb mesta tiden. Men vi har faktiskt hunnit vara i lekparken också den enda dagen jag var ledig. 



Idag har jag känns lite extra sug efter häst igen. Tankarna fladdrar iväg och jag får hejda mig från att kolla annonser. Undrar om det någonsin släpper. Sen att det även dyker upp en bullterriervalp som är otingad på min Facebook gör ju inte den saken enkel heller.. varför är jag en sån djurnörd? 


Försöker hitta lite nya intressen men det är svårt. Köpte min första aktie i förrgår och ska försöka lära mig lite mer om sånt. Kanske kan min ekonomi i långa loppet bli bättre om jag lär mig mer om sånt och lär mig investera smart. Så jag på lång sikt kan nå min dröm. Måste bli mer sparsam och försöka välja bort onödiga inköp. 

Men nu ska jag sova. Tidig morgon på jobbet imorgon. God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0