En dag på rummet

Skriv inläggstext 

Här ligger vi, jag och Evan på rummet. Han med feber fortfarande och jag bara som ett vakande öga. Kl halv 4 ska vi träffa läkaren för ett blodprov som ska visa sänkan. Vi var där i morse och då var han lite röd i halsen. Lilla plutt.❤️ 


Elina och Christer är och badar i poolen. Hon är ganska gnällig idag. Tjatar om både godeis, gosedjur och att hon minnsan vill åka i barnvagnen. Suck! Idag orkar jag inte tjafsa med henne så Christer få ha henne och jag lille sjuklingen Evan. Jag kan också vila lite känner jag. Är seg idag ändå och klarar mig bra utan solen en dag. 

Pratade med Jessie där hemma som är hundvakt innan. Där var allt bra men hon tyckte att Harry varit lite slö mot vad han brukar vara när hon passar honom. Inte samma energi. Kanske för att han behöver gå ner lite i vikt. Jag måste ta tag i det när jag kommer hem. Han kan inte gå runt som en köttbulle längre. Mindre kisspauser och mer promenera för hans del. Han stannar ju mer än gärna var 5:e meter och både luktar länge och kissar. 😂 Saknar mina vovvisar! 

Nu ska jag passa på att blunda en stund jag med. Samla lite energi. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0