Jäkla unge

Nämen god dag!

Kvällen igår bjöd på Mc Donalds och tivoli. Barnen åkte massa karuseller och Elina höll på att skrämma slag på mig när hon kutade iväg efter ena åket. Spårlöst borta på 2 sekunder!! Med hjärtat i halsgropen sprang jag runt som en tok och letade efter henne tillsammans med en av personalen där. Till slut kom en annan kille från personalen med henne efter att vi visat bild som dom skickat runt till alla karusellförare. Alltså jäkla unge att skrämmas!!! Fy alltså!




Idag har vi varit borta vid den finare stranden en stund men eftersom Evan verkar lite osäker när det kommer vågor och inte vill bada så bestämde vi oss för att gå tillbaka och bada i poolerna istället. Nu sover han i en solstol och Elina badar för fullt. Har lite huvudvärk idag så är lite irriterad känner jag. Sov ganska dåligt i natt. 


Snart dags för lunch så då hoppas jag att värken släpper.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0